- Taxes-Refund -

הסתכסכתם עם השכנים? כך תפעלו בנושא

שכנות טובה היא ערך שכולנו שואפים אליו, אבל בחיים האמיתיים היא לא תמיד מתממשת.

סכסוכי שכנים נפוצים בכל רחבי הארץ והסיבות להן מגוונות כמגוון יחסי השכנות.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

במאמר הבא נסביר כיצד כדאי לפעול במקרה של סכסוך עם שכן.

מקור הסכסוך הוא..

כיצד פועלים במקרה של סכסוך שכנים? התשובה תלויה במידה רבה ממה נובע מקור הסכסוך. עם זאת ניתן לומר בקווים כלליים שתמיד כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין לפני שנוקטים צעד כלשהו. זאת מהסיבה הפשוטה שעורך דין מקרקעין, אשר מתמחה בזכויות על קרקעות ובסכסוכים בין שכנים, יידע מהם המהלכים האפקטיביים מבחינה משפטית ואלו צעדים עלולים דווקא להתגלות כמכשול עתידי, במקרה והעניינים יתגלגלו אל תביעה בבית המשפט.

מאזניים

הסיבות לסכסוכי שכנים מגוונות למדי, אך הנפוצות שבהן הן: אי תשלום ועד בית, מטרד רעש ומפגעים בבית משותף, הטרדות, אלימות פיזית ומילולית, ליקויי מבנה ונזילות שמקורם בבית השכן, הסגת גבול, ומחלוקות על השטח ועל תמ"א 38. לגבי כל אחת מה"כותרות" הללו יש מה לעשות ועורך דין טוב ידע לנתב אתכם כראוי.

 

לפעמים מכתב אחד קטן מספיק

לפעמים מכתב מנומק מעורך דין או איום בתביעה מספיקים בשביל לפתור את הסכסוך. למשל, במקרה של התחמקות מתשלומים, סירוב לשלם בעבור נזקים שנגרמו על ידם או סירוב של מיעוט שכנים לחתום על תמ"א 38. אולם במידה והשכן הבעייתי לא מתרגש ישנם צעדים אפשריים נוספים שמומלץ לנקוט.

במקרה של הטרדות חוזרות ונשנות ניתן לפנות להליך מהיר שנקרא בקשה למתן צו הטרדה מאיימת. צו זה ניתן לרוב לתקופה של שישה חודשים והוא מאפשר להפעיל שורה של סנקציות נגד השכן הסורר, למשל צו הרחקה משטח המגורים המשותף, איסור נשיאת נשק או איסור לפנות בדברים אל השכן המתלונן.

עוד ערוץ מקובל במקרה של סכסוכי שכנים הוא הגשת תביעה למפקח על המקרקעין, אשר בתחום השיפוט ששלו נמצא אזור המגורים שלכם. המפקח על המקרקעין נחשב לסמכות משפטית מקבילה לזאת של בית משפט השלום, והוא יכול להכריע במחלוקות שכנים רבות, למשל כאלו שעוסקות בליקויי מבנה למיניהם. חשוב להבין שתביעה אצל המפקח היא תביעה משפטית לכל דבר, ולכן חשוב להיערך לה כראוי עם עורך דין מומחה בנושא.

 

שכנות טובה אולי כבר לא תהיה פה, אבל לפחות הבעיה תיפתר

סכסוכי שכנים הם מטרד מעיק לכל המעורבים בדבר. הם פוגמים באיכות החיים של הדיירים ובמקרים קיצוניים עשויים אף לפגוע במחיר הנכס. עם זאת חשוב לדעת שיש בהחלט דרכים לפתור את הבעיה באופן נקודתי. נכון, בשביל לחזור ליחסי שכנות איכותיים יש צורך ביותר מצעדים משפטיים (נכונות גבוהה לוויתורים משני הצדדים, ואולי אפילו רצון ללכת לטיפול משותף), אבל לכל הפחות תוכלו להבטיח את שלומכם ושלום הבית לכם באמצעים אלו.

 

פטיש זהב

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה