- Taxes-Refund -

הסיפור של מיכל והר הביטוח

לצד החשיבות הרבה ורשת ההגנה שפוליסות הביטוח מעניקות לנו, אצל אנשים רבים קיים אי בהירות וחוסר סדר בכל הקשור לתיק הביטוחי שלהם. אם גם אתם מרגישים מבולבלים ולא ממש יודעים היכן נמצא כל ביטוח וכמה אתם משלמים עליו, כדאי שתשמעו על הסיפור של מיכל והר הביטוח.

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

עושים סדר בבלאגן

אף אחד מאיתנו אינו יודע מה מתכנן לו העתיד, כאשר לצד אירועים משמחים ומרגשים, אנחנו יכולים להיתקל גם באירועים פתאומיים ובלתי צפויים, המותירים אותנו עם הוצאות גבוהות ובלתי מתוכננות. כדי להקל את ההתמודדות עם היתכנותם של אירועים עתידיים כאלה, חברות הביטוח מאפשרות לנו לרכוש פוליסות ביטוח להגנה מיטבית וחלוקת הסיכון.

אנשים רבים המבינים את החשיבות של הביטוחים השונים, רוכשים בהתאם את הפוליסות הרלוונטיות להם, לעיתים מתוך בחירה מושכלת ולעיתים משיקולי פרמיה זולה בלבד. כך או כך, הנחיצות של פוליסות הביטוח ומגוון האפשרויות, לעיתים יוצר אצלנו בלאגן ואי סדר. אם גם אתם נמצאים במצב זה, אתם מוזמנים להכיר את הסיפור של מיכל והר הביטוח.

 

הסיפור של מיכל והר הביטוח

מיכל היא אישה אחראית, שאינה אוהבת לקחת סיכונים מיותרים. יש לה כבר מגיל צעיר ביטוח בריאות, היא מקפידה לחדש מידי שנה את ביטוח הרכב שלה (חובה + מקיף, היא לא מתפשרת על פחות מזה) וכשהיא רכשה יחד עם בעלה את הדירה הראשונה שלהם, היא כמובן דאגה לביטוח מקיף לדירה, כי כמו שהזכרנו, היא לא מתפשרת על פחות מכך.

יום אחד, מיכל שמעה על מבצע ביטוח רכב + דירה משתלם במיוחד שמקום העבודה שלה מציע לעובדים והיא התחילה לחשוב כמה בדיוק היא משלמת על ביטוח הרכב שלה? היא אמנם חידשה את ביטוח הרכב וקיבלה את הפוליסה בדואר, אך היא לא זוכרת את הסכומים המדויקים ומי זוכר היכן מסמכי הפוליסה נמצאים?

מיכל שלנו לא מתייאשת בקלות והיא ביקשה לקבל לפחות הצעת מחיר ולאחר שתרים צלצול לחברת הביטוח שלה, היא כבר תברר כמה היא משלמת. כשהיא ביקשה הצעת מחיר לביטוח הרכב, ביקשו ממנה מסמך היעדר תביעות, אך לא היה למיכל מושג מהיכן וכיצד היא יכולה להוציא מסמך כזה.

 

כשמיכל פגשה את הר הביטוח

כשמיכל חזרה לביתה ולאחר שעות של חיפושים, היא הייתה קרובה להתייאש מהעניין, אך החליטה לנסות ולחפש לפחות באינטרנט את המושג "דו"ח היעדר תביעות". במהלך החיפושים האינטרנטיים, הגיעה מיכל לאתר הר הביטוח, שם הבינה כי ניתן להוציא דו"ח היעדר תביעות, המעיד על היסטוריית תביעות הרכב שלה ב – 3 השנים האחרונות.

מיכל חששה בהתחלה להזין פרטים מזהים כפי שנדרש באתר, אך לאחר שהבינה כי מדובר באתר ממשלתי של משרד האוצר המאובטח כראוי, היא החליטה להתקדם. להפתעתה, מלבד דו"ח היעדר תביעות שחיפשה, מיכל ראתה את כל הפוליסות הקיימות שלה והצליחה אף לבצע השוואת מחירים ולראות שהמחיר שהיא משלמת כיום אכן גבוה למדי.

 

לא רק מיכל יכולה להתבלבל

הסיפור של מיכל והר הביטוח יכול למעשה לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו, בין אנחנו מגדירים את עצמנו כאחראיים יותר ובין אם קצת פחות, בכל הנוגע לתיק הביטוחי שלנו, אנחנו קצת מבולגנים ולא מתאמצים כל כך לעשות סדר בדברים, עד שאנחנו שומעים על "מחיר מבצע" או שאנחנו מעוניינים לעבור לסוכן או חברת ביטוח אחרים.

חוסר הסדר ואי הבהירות בכל הקשור לנושאי הביטוח שלנו, נובע הן מחוסר ההבנה שרבים מאיתנו מגלים בכל הקשור לעולם הביטוח והן בגלל הבירוקרטיה הרבה ושיחות הטלפון הבלתי נגמרות שעלינו לבצע עם חברת הביטוח, כשאנחנו נזקקים לשירות כלשהוא. מהיום, ניתן לעשות סדר בקלות ובמהירות, דרך אתר הר הביטוח, בדיוק כמו הסיפור של מיכל והר הביטוח.

 

הר הביטוח – כיצד הכל התחיל?

הבלבול הרב הקיים אצל אנשים רבים בכל הקשור לנושא הביטוחים, יצר מצב שאנשים רבים לא תמיד יכלו להשוות בצורה נוחה ויעילה את פוליסת הביטוח מול הצעות דומות של חברות הביטוח האחרות, זאת מלבד מצבים נפוצים בהם אנשים רוכשים ביטוחים שכלל אינם צריכים ואף משלמים פעמיים על אותו הביטוח.

החשיבות הרבה של פוליסות הביטוח, יחד עם העובדה כי ישנם פוליסות שבהן כמעט כולנו מחויבים על פי חוק, דוגמת פוליסת חיים למשכנתא, ביטוחים פנסיוניים וביטוחי חובה לרכב, הביאו יחדיו את משרד האוצר להקים את פרויקט אתר הר הביטוח, המרכז במקום אחד את כל פוליסות הביטוח הפעילות והקיימות על שמכם.

 

איזה מידע אפשר למצוא באתר הר הביטוח?

הר הביטוח הוא כאמור אתר ממשלתי של משרד האוצר, כך שהשימוש בו הוא מהימן וחינמי לחלוטין, לרבות האבטחה המיטבית בכל הנוגע לפרטים האישיים שאתם מזינים ומופיעים באתר עצמו. לצד האפשרות לראות את כל פוליסות הביטוח שלכם במקום אחד ובאופן מרוכז, ניתן לבצע באתר הר הביטוח מגוון פעולות נוספות:

 

השוואת מחירים

הפרמיה החודשית אמנם אינה מהווה אינדיקציה יחידה לטיבה של פוליסת הביטוח שלכם, אך היא בכל זאת יכולה להוות אינדיקציה מסוימת לכדאיות שלה ולהרים אצלכם דגל אדום במקרה ואתם רואים כי אתם משלמים פרמיה גבוהה מידי.

 

הפקת דו"ח היעדר תביעות

הסיפור של מיכל והר הביטוח לימד אותנו כי ניתן להוציא דו"ח היעדר תביעות לביטוח רכב, היכול לסייע לכם לקבל תנאים טובים והנחה משמעותית בפרמיה.

 

לסיכום

הסיפור של מיכל והר הביטוח הראה לנו כי באמצעות אתר הר הביטוח, אתר ממשלתי, מהימן ובטוח לשימוש, של משרד האוצר, נוכל לאתר בקלות ובמהירות את כל פוליסות הביטוח שלנו, לגלות באיזו חברת ביטוח נמצאת פוליסת הביטוח שלנו, לערוך השוואת מחירים וכן להפיק דו"ח היעדר תביעות לביטוח הרכב שלנו.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה