- Taxes-Refund -

היעדר תביעות הר הביטוח

אחד הביטוחים שכל אדם שמחזיק ברשותו כלי רכב חייב לעשות, הוא ביטוח חובה לרכב, זאת מלבד האפשרות לרכוש גם ביטוחים נלווים כמו ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. כדי לקבל תנאי פרמיה טובים, הנחה משמעותית, או לעבור בין חברות הביטוח, נצטרך להציג דו"ח היעדר תביעות, אותו ניתן להוציא מאתר הר הביטוח.

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

עולם ביטוח הרכב

פוליסות הביטוח השונות, נועדו להקל עלינו את ההוצאות הכלכליות הנלוות למקרי קיצון, כמו תאונה, נזקי טבע וכדומה, בתמורה לדמי פרמיה חודשיים, הנקבעים בהתאם לסוג הפוליסה, המוצר המבוטח, רמת הסיכון ונתוניו האישיים של בעל הפוליסה. בין פוליסות הביטוח הנפוצות והפופולאריות ביותר, נמצאות פוליסות ביטוח הרכב, הנחלקות ל – 3 קטגוריות עיקריות:

 

ביטוח חובה

ביטוח זה מהווה רשת הגנה כלכלית לבעל הרכב במקרה וגרם עם רכבו לתאונת דרכים בה נגרמו פגיעות גוף, לנוסעי הרכב או למעורבים אחרים בתאונה. היות ותביעות בגין פגיעות גוף יכולות להגיע לסכומים משמעותיים, באופן שיביא את בעל הרכב המעורב בתאונה להוצאות כלכליות גבוהות, החוק בישראל מחייב כל בעל רכב בביטוח זה.

 

ביטוח צד ג'

בשונה מביטוח חובה, המעניק כיסוי לנזקי גוף בלבד, קיימת האפשרות לרכוש גם ביטוח צד ג', המעניק כיסוי גם לנזקי רכוש – שנגרמו לרכב שלו או שהוא גרם לרכוש של צד שלישי.

 

ביטוח מקיף

על פי שמו של הביטוח, ניתן להבין כי זהו הביטוח המקיף ביותר הקשור לרכב, כשהוא מעניק כיסוי נרחב, הכולל בתוכו גם כיסוי צד ג' וכיסויים בגין אירועים פתאומיים ובלתי צפויים שנגרמו לרכב שלנו – גניבה, פריצה, תאונה ועוד.

 

מה זה דו"ח היעדר תביעות?

כל פוליסת רכב כרוכה בתשלום דמי פרמיה חודשיים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים, כמו – מצב הרכב, גיל הנהגים, וותק הנהיגה וכן העבר הביטוחי של הנהג. העבר הביטוחי הוא למעשה דו"ח היעדר תביעות של הנהג, עליו חברת הביטוח מתבססת לקביעת הפרמיה, הן בתור מצטרף חדש והן בתהליך חידוש הפוליסה בחברה קיימת.

חברות הביטוח השונות בוחנות את דו"ח היעדר תביעות לתקופה של עד שלוש שנים לאחור, כאשר דו"ח היעדר תביעות במהלך שלוש השנים האחרונות יכול לזכות בתנאי פרמיה מיטביים וכן בהנחות משמעותיות ובמקרה של ריבוי תביעות, סביר להניח כי חברת הביטוח תציע לכם מחיר יקר משמעותית ואף יכולה במקרים מסוימים לסרב לבטח אתכם.

 

היעדר תביעות הר הביטוח – אז והיום

ניתן להבין אם כן, כי לדו"ח היעדר תביעות קיימת חשיבות משמעותית בכל הנוגע לעולם ביטוח הרכב, כאשר דו"ח זה מקבל משנה חשיבות כשאנחנו מעוניינים לבצע מעבר לחברה אחרת או לסוכן ביטוח אחר.

כאן למעשה, מתחילות להתעורר בעיות מסוימות, הן בגלל חוסר הידיעה של המבוטחים לגבי מהות הדו"ח של היעדר התביעות והן בגלל מניפולציות שונות של חברות הביטוח או סוכני הביטוח, הפועלים לעיתים לעיכוב המצאת דו"ח היעדר התביעות בשל הידיעה כי אתם כבר לא תהיו לקוחות שלהם. אך לבעיה זו ישנו פתרון פשוט במיוחד – היעדר תביעות הר הביטוח.

 

מהו היעדר תביעות הר הביטוח?

בין אם הייתם מבוטחים בשלוש השנים האחרונות בכמה חברות ביטוח ואתם לא יודעים לאן לפנות ובין אם נתקלתם בחברת ביטוח או סוכנות ביטוח שמערימים קשיים בשחרור דו"ח היעדר תביעות שלכם, הרי שרשות שוק ההון חשבה על פתרון מתקדם, פשוט ויעיל במיוחד – היעדר תביעות הר הביטוח.

היעדר תביעות הר הביטוח מתאפשר בלחיצת כפתור פשוטה, דרך אתר הר הביטוח (אתר ממשלתי של רשות שוק ההון), כך שלאחר תהליך הזדהות קצר, הכולל הזנת תעודת זהות ותאריך הנפקה, תוכלו לקבל דו"ח אחד מרוכז, הכולל את העבר הביטוחי שלכם בשלוש השנים האחרונות מכל חברות הביטוח.

 

כל היתרונות של היעדר תביעות הר הביטוח

חיסכון בזמן

הניסיון להשיג את סוכן הביטוח ובמיוחד את חברות הביטוח השונות, יכול להתברר כמשימה לא פשוטה, במיוחד כשאנחנו מעוניינים שישלחו לנו דו"ח היעדר תביעות. האפשרות להוציא היעדר תביעות הר הביטוח תחסוך לנו המתנה וזמן רב.

 

תהליך פשוט ומהיר

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי מתקדם, כך שהורגלנו לצרוך מגוון שירותים בלחיצת כפתור אחת פשוטה ולמעשה, אין כל סיבה שגם את דו"ח היעדר תביעות לא נוכל להוציא באופן דומה.

 

לרכז הכל במקום אחד

אפשרויות ההשוואה הפשוטות והמעבר המהיר בין חברת ביטוח אחת לשנייה, יוצרים תחרות בריאה בשוק הביטוחים, אך לעיתים מביאים גם למצב בו שכחנו היכן היינו מבוטחים לפני שנה ובטח לפני שלוש שנים. הוצאת היעדר תביעות הר הביטוח מרכזת עבורנו את כלל המידע בדו"ח אחד, גם אם היינו מבוטחים בחברות ביטוח שונות.

 

להפיק דו"ח היעדר תביעות הר הביטוח עם חברה מקצועית

בין אם אתם בעלי מיומנויות מחשב גבוהות ובין אם קצת פחות, ייתכן ועקב מסיבות כאלה ואחרות לא תצליחו לשלוף מהמערכת היעדר תביעות הר הביטוח ולפיכך, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה, אשר מלבד הפקת היעדר תביעות הר הביטוח, תעניק לכם שירותים נלווים ומקיפים בעולם הביטוחים.

כאשר אתם ניגשים להוציא היעדר תביעות הר הביטוח, זוהי הזדמנות מעולה לבדוק את פוליסות הביטוח הקיימות לכם וכן לבצע השוואות מחירים ולאו דווקא מבחינת הפרמיה שאתם משלמים, אלא גם מבחינת היקף הכיסויים עצמם, בדיקות שיכולות להתברר כשוות כסף רב.

 

היעדר תביעות הר הביטוח – סיכום

דו"ח היעדר תביעות הוא אחד המסמכים החשובים בביטוח הרכב, באמצעותו תוכלו לקבל תנאים והטבות משמעותיות. בניגוד לעבר, בו תהליך קבלת הדו"ח היה מסורבל למדי, הרי שכיום, ניתן להוציא היעדר תביעות הר הביטוח בלחיצת כפתור פשוטה – בקלות ובמהירות, כאשר הביקור באתר הר הביטוח יכול להיות גם הזדמנות לעשות סדר בתיק הביטוחי שלכם.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה