- Taxes-Refund -

ההבדלים בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף של משרד האוצר

כסף הוא אמנם לא הכל בחיים, אך הוא ללא ספק חשוב לשמירה על איכות החיים שלנו, כך שמומלץ וחשוב לנהל אותו כראוי. זה חשוב בכל הקשור לפוליסות הביטוח והחסכונות שלנו, שנועדו יחדיו לספק לנו רשת ביטחון כלכלית. כדי שנוכל לעשות סדר בעניינים אלו, משרד האוצר השיק את אתרי הר הביטוח והר הכסף – אך מה ההבדל בין השניים?

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

זה הזמן לעשות סדר בביטוחים והחסכונות שלנו

כולנו רוכשים במשך השנים פוליסות ביטוח כאלו ואחרות, שנועדו לספק לנו רשת ביטחון והגנה כלכלית מפני אירועים קטסטרופליים פתאומיים ובלתי צפויים וכן מצליחים לחסוך ולצבור כספים, בפיקדונות, קופות גמל, קרנות פנסיה של נפטרים ועוד, כאשר לא תמיד אנחנו מודעים אילו פוליסות בדיוק קיימות אצלנו וכן מה היקף הכספים שצברנו וחסכנו.

חוסר הסדר ואי הבהירות בתחומים אלו הופכים יחדיו למשימה מאתגרת אף יותר, כשמדובר באדם קרוב אלינו שנפטר, אשר מלבד שלל הרגשות והזיכרונות שהוא משאיר אחריו, פעמים רבות הוא משאיר אחריו גם ביטוחים וכספים, שאין לנו מושג היכן הם נמצאים וכיצד נוכל להגיע אליהם, לממש את הפוליסה או לבטל את התשלומים ולכן, הגיע הזמן לעשות סדר.

 

הר הביטוח והר הכסף – עושים סדר בבלאגן

מלבד החשיבות שבעשיית סדר והתנהלות כלכלית אחראית במוצרים הפיננסיים שלנו, חוסר הסדר ואי הבהירות הכללית הסובבת סביב נושאים אלו, מביאה אנשים רבים להוציא כספים מיותרים, לרכוש מוצרים מיותרים ואף לשלם פעמיים על אותו ביטוח, מצב המוכר כ – "כפל ביטוחי". הבנת הצורך המהותי בהסדרת נושאים אלו, הביאה את משרד האוצר לנקוט פעולה.

כך, משרד האוצר יזם את הקמת האתרים הר הביטוח והר הכסף, שלא הרבה אנשים מכירים ויודעים מהם ההבדלים בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף של משרד האוצר, אך עוד לפני שנעסוק בהבדלים בין האתרים השונים, כדאי שנכיר לעומק כל אחד מהאתרים הללו:

 

הר הביטוח

אתר הר הביטוח מסייע לאתר את כל פוליסות הביטוח הפעילות הקיימות על שמכם והכל תחת אתר אחד, באופן מסודר ויעיל במיוחד, המייתר את הצורך להמתין זמן רב לנציג טלפוני של חברות הביטוח וכן מאפשר לנו להפיק מסמך היעדר תביעות ולערוך השוואות בין פוליסות הביטוח השונות.

 

הר הכסף

נושא נוסף בו משרד האוצר ראה לנכון לעשות סדר, הוא נושא הכספים והחסכונות שלנו, אשר לעיתים "נשכחים" על ידינו ונותרים לשימושם של בנקים, חברות הביטוח ובתי השקעות למיניהם, מבלי שנהיה מודעים לקיומם. כך, דרך אתר הר הכסף, נוכל למצוא בקלות את החסכונות הפנסיוניים שלנו, חשבונות בנק ופיקדונות רדומים.

 

מהם ההבדלים בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף של משרד האוצר?

ניתן להבין אם כן, כי המטרה העיקרית של אתר הר הביטוח ואתר הר הכסף, היא לאפשר לכלל האוכלוסייה נגישות מיטבית והנגשת המידע הפיננסי, בצורה נוחה ויעילה, כיאה לעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים ובאופן שיאפשר לכולנו להתנהל בצורה מיטבית עם הכספים והמוצרים הפיננסיים השונים הקיימים. לצד מכנה משותף זה, קיימים גם מספר הבדלים בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף של משרד האוצר:

 

תוצאות החיפוש

כאמור, באתר הר הביטוח נוכל למצוא את כל המידע הדרוש לנו בקשר לפוליסות הביטוח שלנו, הקיימות אצל חברות הביטוח הפרטיות ואילו באתר הר הכסף, נמצא מידע הנוגע לכסף שלנו – חסכונות, פיקדונות וחשבונות בנק 'רדומים'.

 

הצגת נתונים רגישים

המידע המוצג באתרים אלו שואף להיות ממצה ויעיל במיוחד, כך שלא תמיד תקבלו את כלל התמונה המלאה הנוגעת למוצרים הפיננסיים שחיפשתם, אך אחד ההבדלים בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף של משרד האוצר, הוא הצגת הנתונים הרגישים – כלומר הפרמיות והכספים עצמם.

כך, באתר הר הביטוח תוכלו לראות את הפרמיה שאתם משלמים על פוליסת הביטוח שלכם, בעוד שבאתר הר הכסף, לא יוצגו לכם נתונים כמו סוג החשבון, היתרה או מספר החשבון, אלא רק את פרטי החשבון ושם הבנק בו הוא מתנהל ומכאן, עליכם להמשיך להתנהל עצמאית מול הבנק לבירור שאר הפרטים.

 

השוואת נתונים

התחרותיות הרבה בשוק, הן בין חברות הביטוח והן בין הבנקים השונים, הופכת את הצורך ביכולת ההשוואה למשמעותית במיוחד וכן להבדל נוסף בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף של משרד האוצר. כך, באתר הר הכסף לא יוצגו נתונים השוואתיים ובאתר הר הביטוח, תוכלו לבצע השוואה במיוחד בכל הקשור לתנאים וכיסויים.

 

כיצד משתמשים באתר הר הביטוח והר הכסף של משרד האוצר?

אמנם קיימים מספר הבדלים בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף של משרד האוצר, אך הכניסה והשימוש באתרים אלו היא זהה וחשוב לדעת שהמידע המוצג, לרבות פרטי הכניסה והמידע האישי שאנחנו מזינים באתר, הם מאובטחים ברמה גבוהה, בהתאם לאתרים ממשלתיים אחרים.

הכניסה והשימוש באתרים אלו, מתבצע באמצעות זיהוי המשתמש הנעשה באמצעות הקלדת מספר תעודת הזהות של בעל הפוליסות וכן תאריך ההנפקה של תעודת הזהות. לאחר מכן, תידרשו לענות על שאלה האם יצאתם מהארץ ב – 3 השנים האחרונות וכן האם הונפק לכם דרכון בתקופה זו. לאחר שהמערכת תזהה אתכם, המידע הרלוונטי יוצג בפניכם.

 

לסיכום

אתר הר הביטוח ואתר הר הכסף, נועדו לאפשר לנו לנהל את המוצרים הפיננסיים שלנו בצורה חכמה ויעילה, כאשר כלל המידע הרלוונטי מוצג לנו באתרים אלו של משרד האוצר, באופן בהיר וממצה.

כמו כן, ראינו כי לצד המכנה המשותף הטמון במטרה לשמה הוקמו אתרים אלו, ישנם גם מספר הבדלים בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף של משרד האוצר, הבדלים הנמצאים בתוצאות המידע המוצג עצמו, יכולת ההשוואה בין המוצרים השונים והצגת נתונים רגישים.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין [ללא עלות]

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

רלוונטי אליכם? קבלו את כספכם בחזרה מהמדינה!

התחילו בדיקת זכאות ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה