- Taxes-Refund -

כמה תחסכו בבדיקת קוד משרד הבריאות

הדרישות הכלכליות הגבוהות הנדרשות כיום מאנשים בכדי שיוכלו לשים את הוריהם בבית אבות -עלולות לפגוע באפשרות זו עבור אלה שאין בידיהם את יכולת המימון לשם כך.

יחד עם זאת, בתי אבות הינם פתרון טוב ונוח עבור בני הגיל השלישי.

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה [ללא עלות] לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין.

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

 

האם אתם זכאים להחזרי מס אדירים? גלו ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

קוד משרד הבריאות

ישנם מבוגרים ואנשים סיעודיים אשר זקוקים למקום מגורים שיספק עבורם טיפול ו/או אשפוז רפואי עם תנאים מתאימים, אך לא תמיד יש בידיהם את הדרישות הכספיות למימון מקום מגורים כזה. לפיכך, משרד הבריאות מעניק סיוע במימון אשפוז ו/או טיפול רפואי הניתן עפ"י קוד. קוד זה הינו מסמך אשר מגדיר לפי מס' קריטריונים מי זכאי לקבלת סיוע זה, ע"י מימון חלקי או מלא.

אנשים מבוגרים

 

תהליך קבלת הקוד

קבלת קוד משרד הבריאות אמנם עוזר משמעותית במימון של בית אבות עבור האדם הסיעודי/ הקשיש, אולם תהליך הבדיקה לשם קבלת הקוד עשוי להיות ארוך ומלווה בבירוקרטיה ואף בעלויות מצד אלה המבצעים אותו. לפיכך, יש להיצמד להנחיות לפיהן יש לאסוף את כל הנתונים והמסמכים הרלוונטיים לצורך הבדיקה. ניתן לקרוא על תהליך הבדיקה באתרים שונים אשר מפרטים את שלבי הבדיקה ואיזה מידע או נתונים רלוונטיים נדרשים מכם לצורך הבדיקה. יתרה מכך, קיימות חברות וגופים שונים המציעים סיוע בתהליך הבדיקה לקבלת זכאות הקוד ומומלץ לפנות אליהם.

חברות אלה, עשויות לעזור לכם מאוד בתהליך הבדיקה ע"י הכוונה נכונה לגבי בתי אבות רלוונטיים, איסוף נתונים נכון, מילוי הטפסים הנדרשים בצורה יעילה וחישוב של גודל הסיוע אותו תוכלו לקבל באם תימצאו זכאים. סיוע זה עשוי לחסוך מכם זמן יקר ועלויות בתהליך זה מאחר והוא עוזר לכם לבנות תיק מסמכים רלוונטי וטוב הנדרש לצורך הגשת הבקשה ואף יכול לאפשר לכם לדעת מה יהיה גובה ההשתתפות הכספית של משפחתו של הסיעודי/ הקשיש בטיפול הרפואי, באם יהיה זכאי לקוד.

 

השתתפות עצמית בקבלת הקוד

כאמור, לצורך בדיקת קוד משרד הבריאות, הנכם נדרשים למלא טופס כחלק מתהליך הזכאות לקוד. הבנה של הטופס, כמו גם מילוי נכון שלו, עשויים להשפיע על ההשתתפות הכספית שלכם במידה ותהיו זכאים לקוד. מחשבון קוד משרד הבריאות מסייע לדעת מבעוד מועד מהו גובה המימון לו תהיו זכאים ומה תהיה ההשתתפות הכספית מצדכם, באם תקבלו את הקוד.

 

לסיכום

תהליך קבלת  קוד משרד הבריאות עשוי להיות ארוך ולגבות מכם זמן יקר ועלויות. אולם, ערנות ותשומת לב מצדכם לגבי אופן התהליך ודרישותיו, ואף פניה לקבלת סיוע מגופים מקצועיים המתעסקים בתחום, יעזרו לכם לחסוך בעלויות מיותרות ולזכות בקבלת הקוד באופן מהיר יותר. בהקשר זה, נוכל להציע כאן אפיקי חסכון נוספים, כגון: קבלת החזר מס שיתכן שתגלו שמגיע לכם. תוכלו לבדוק אם הנכם זכאים להחזר מס וכמו כן, לקבל אינפורמציה רחבה בנושא.

 

אנשים זקנים

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין [ללא עלות]

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

רלוונטי אליכם? קבלו את כספכם בחזרה מהמדינה!

התחילו בדיקת זכאות ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה