- Taxes-Refund -

איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח

הרכב משמש אותנו באופן שוטף ויום יומי, ולאור החשיבות הרבה שלו, רבים מאיתנו פועלים לרכישת פוליסת ביטוח מתאימה – כיסוי מקיף או צד ג', מלבד ביטוח החובה בו כל בעל רכב מחויב. אם קיים לכם ביטוח מקיף או צד ג' ואתם לא יודעים באיזו חברה אתם מבוטחים, תשמחו בוודאי להכיר את אתר הר הביטוח

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

ביטוחי הרכב השונים שחייבים להכיר

הרכב משמש אותנו ככלי תחבורה באופן שוטף ויום יומי, עד שכמעט וקשה לנו לדמיין את עצמנו מתניידים בלעדיו. השימוש התכוף והחשיבות הרבה של כלי הרכב בשגרת החיים השוטפת שלנו, מעלה את הצורך לדאוג למקרים קטסטרופליים בהם הרכב ייצא מכלל פעולה, כתוצאה מנזקי טבע, גניבה, פריצה, תאונה ועוד.

מלבד השבתת הרכב בחלק מהמקרים, הרי שבחלק מהמקרים, מדובר גם בעלויות תיקון גבוהות במיוחד, אשר יחדיו הופכים את עולם ביטוח הרכב לחלק חשוב ומהותי מהחיים שלנו. למעשה, ניתן למנות 3 קטגוריות עיקריות תחת ביטוח הרכב:

 

ביטוח חובה

ביטוח בו כל בעל רכב מחויב על פי חוק, כאשר הרעיון העיקרי העומד מאחורי חובה זו הוא לאפשר לנהג לדאוג לפיצוי הולם, בעזרת חברת הביטוח, עבור פגיעות גוף שנגרמו לנוסעי הרכב או מעורבים אחרים, פיצויים היכולים להגיע אף למאות אלפי שקלים.

 

ביטוח צד ג'

ביטוח זה מהווה הרחבה לביטוח החובה לרכב, כשהוא מעניק כיסוי ביטוחי גם למקרים בהם נגרם נזק לרכוש צד שלישי.

 

ביטוח מקיף

ביטוח מקיף לרכב מעניק כיסוי ביטוחי נרחב עבור נזקים שונים, גם אם נגרמו לרכב המבוטח עצמו, דוגמת פריצה, גניבה, נזקי טבע ועוד.

 

כיצד נדע איזה ביטוח הכי מתאים לנו?

מלבד ביטוח החובה, אשר כאמור כל בעל רכב מחויב בו על פי חוק, לא פעם עולה השאלה איזה ביטוח הכי כדאי לנו לעשות – האם ניתן להסתפק בביטוח צד ג'? או שאולי כדאי להשקיע בביטוח רחב – ביטוח מקיף?

למעשה, אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, כאשר התשובה היא מאוד אינדיווידואלית ותלויה במספר פרמטרים – ערך הרכב, סוג הרכב, האם קיימות תוספות שונות, אילו מערכות בטיחות מותקנות בו ועוד. מלבד שאלת המחיר, כאשר מחפשים אחר פוליסת הרכב המתאימה ביותר, חשוב להשוות ולשים לב לכיסויים הביטוחיים המוצעים.

 

איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח

במידה ולא עשינו תאונה או שהתרחש אירוע ביטוחי כזה או אחר, סביר להניח כי רבים מאיתנו נזכרים בפוליסות ביטוח הרכב שלהם רק עם הגעת מועד חידוש הפוליסה וגם זאת, לאחר שיחת תזכורת מסוכן הביטוח או מחברת הביטוח עצמה. התנהלות זו אמנם נראית במבט ראשון נוחה למדי, אך בכל הקשור לביטוחים בכלל וביטוחי רכב בפרט, כדאי להיות ערניים.

מלבד נושא התשלום החודשי (הפרמיה) שאנחנו משלמים בגין פוליסות ביטוח הרכב השונות, הרי שבהחלט ייתכנו מקרים בהם שכחנו לחדש את פוליסת הביטוח, מקרים בהם אנחנו צריכים להציג לפתע את פוליסת הביטוח וכן לוודא באופן כללי כי אנחנו לא משלמים תשלומים כפולים ומיותרים. כיצד עושים זאת? באמצעות איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח.

 

איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח – מה זה אומר?

אנשים רבים לא מחזיקים את פוליסות הביטוח קרוב אליהם ולא תמיד מודעים לפוליסות הקיימות ולסך התשלומים שהם משלמים, באופן העלול לגרום למצב בו הם חושבים שהם מבוטחים ולמעשה אין להם בכלל פוליסה בתוקף וכן למצב של תשלומי כפל. כדי להתגבר על בעיה זו, משרד האוצר חשב על פתרון איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח.

איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח מתאפשר למעשה דרך אתר אינטרנט ממשלתי של משרד האוצר – הר הביטוח, אשר לאחר הזדהות באמצעות הזנת מספר תעודת זהות, תאריך ההנפקה שלה ומענה על שאלה יציאה מהארץ והנפקת דרכון ב – 3 השנים האחרונות, יאפשר לכם לצפות בכל הפוליסות הקיימות על שמכם.

 

מה ניתן לעשות באתר הר הביטוח?

איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח מאפשר לנו למעשה לבצע כמה פעולות עיקריות וחשובות בהחלט:

 

איתור פוליסות

אף פעם לא מאוחר מידי לעשות סדר בתיק הביטוחי שלכם. ביטוחים הם נושא חשוב והכרחי, כפי שניתן לראות מכך שהמדינה מחייבת אותנו לרכוש מספר ביטוחים, כמו ביטוח חובה, אך אין סיבה שנשלם פעמיים. איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח יאפשר לכם לראות בדיוק את הפוליסות קיימות ובאיזו חברה.

 

השוואת מחירים

הפרמיה אמנם אינה מהווה פרמטר השוואה יחידי בכדאיות רכישת הפוליסה, אך היא בהחלט יכולה לתת לכם כיוון כללי לגבי המחיר שאתם משלמים והאם הוא גבוה או סביר.

 

כך תפעלו לאחר איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח

לאחר הזנת הפרטים, כניסה למערכת, איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח והשוואת המחירים שביצעתם, הגיע הזמן להתחיל לעבוד. בין אם גיליתם כי מדובר בכפל ביטוחי ובין אם גיליתם כי אתם משלמים פרמיה גבוהה משמעותית לעומת חברות אחרות, זה הזמן להרים טלפון לחברת הביטוח ולברר את כל הפרטים הללו.

עבור אלו שהתנסו וגם עבור אלו שעדיין לא, שיחת טלפון עם חברות הביטוח השונות אינה תמיד חוויה מומלצת, בין השאר בגלל זמני ההמתנה הארוכים. לכן, לא חייבים לבצע את העבודה לבד ובכוחות עצמנו, כאשר אפשר לפנות לחברות מקצועיות ומנוסות בתחום, אשר מלבד הפנייה לחברות הביטוח, יסייעו לכם גם לאפיין את התיק הביטוחי בהתאם לצרכים.

 

לסיכום

איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח הוא אפשרות נוחה ויעילה במיוחד לאתר את פוליסות הרכב שלכם, לאתר כפל ביטוחי ולבצע השוואת מחירים, באופן שיחסוך לכם כסף רב ויסייע לכם לעשות סדר בתיק הביטוחי שלכם.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

מיליוני ישראלים זכאים להחזרי מס מהמדינה!

חברת WinTax מציעה בדיקה מהירה לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין [ללא עלות]

הבדיקה בליווי חברה פרטית להחזרי מס בעלת רישיון, אנו מייצגים מורשים מול מס הכנסה.

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

רלוונטי אליכם? קבלו את כספכם בחזרה מהמדינה!

התחילו בדיקת זכאות ב-30 שניות!

גלו זכאות ב- 30 שניות >>

החזר מס לשכירים - בדקו עכשיו
דקות
שניות

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה