- Taxes-Refund -

איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח

בשעה טובה רכשתם דירה וכמובן שדאגתם לביטוח מקיף לדירה, מפני נזקים שונים דוגמת פריצה ונזקי טבע למיניהם. עם זאת, כאשר אנחנו עוברים בין חברות הביטוח השונות ו/או לחברת ביטוח אחרת, אנחנו נוטים לשכוח את הפוליסה הקיימת וכך נוצר מצב של כפל ביטוחי, אותו אפשר למנוע באמצעות איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח

 

בדיקת הר הביטוח - אנו מתחייבים להוזיל את תשלומי הביטוח בעד 50%
מלאו את הטופס הבא והתחילו לחסוך בתשלומי הביטוח >>>

רוצים לבדוק אם יש אפשרות להוזלה?
או מלאו את הטופס הבא

חשיבות ביטוח הדירה

עולם הביטוחים הוא רחב ומגוון ומאפשר לנו למעשה לחלוק בסיכון הנובע ממקרים פתאומיים ובלתי צפויים, העלולים להתברר כמקרים בעלי עלות תיקון גבוהה בהחלט, עם חברות הביטוח השונות, תמורת דמי פרמיה חודשיים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים, התלויים ומשתנים בהתאם לסוג הביטוח והמוצר אותו בחרנו לבטח.

אחת מפוליסות הביטוח החשובות ביותר הקיימות בעולם הביטוח היא ביטוח מקיף לדירה, נכס אשר במציאות הכלכלית המאתגרת בה אנו חיים, שווה למעלה ממיליון שקלים, כך שכל תיקון ונזק קטסטרופלי לדירה, יכול להתברר כנזק משמעותי ובעל עלות תיקון גבוהה במיוחד.

 

מהו ביטוח מקיף לדירה?

סביר להניח כי המושג ביטוח מקיף מוכר לנו יותר מעולם ביטוחי הרכב, אך למעשה מדובר במושג השייך גם לביטוחי הדירה, כאשר המשמעות העיקרית של הביטוח המקיף לדירה נעוצה בכך שביטוח זה מורכב משני חלקים:

 

ביטוח מבנה

תחת קטגוריה זו מבוטח למעשה המבנה עצמו, הדירה, לרבות צמודות המבנה – ארונות, דוודים, תשתיות שונות ועוד. בין הנזקים המכוסים בביטוח המבנה נמצאים נזקי טבע, התפוצצות, פריצה ועוד

 

ביטוח תכולה

בין אם אתה סטודנטים צעירים ובין אם אתם משפחה בעלת כמה נפשות, מלבד קירות הבית והאביזרים הקבועים בו, כל דירה מכילה תכולה כלשהיא, ביגוד, מוצרי חשמל וכדומה, אותם ניתן לבטח במסגרת ביטוח הדירה ותחת קטגוריית התכולה.

בנוסף, הביטוח המקיף לדירה יכול לכלול הרחבות שונות, לרבות כיסוי מפני נזקי צד ג', והכל בהתאם לכיסויים הנבחרים והתנאים שחברות הביטוח השונות יכולות להציע לכם, כאשר חשוב להבין מהם תנאי הביטוח והתנאים למימוש הפוליסה עם קרות האירוע הביטוחי ולא להתמקד רק בתשלום הפרמיה החודשית.

 

ביטוח מקיף לדירה – שגר ושכח

החשיבות של ביטוח מקיף לדירה אינה מוטלת בספק, אך מסיבות שונות, לעיתים אנחנו שוכחים מקיומה של פוליסת הביטוח המקיף לדירה שרכשנו ואף רוכשים פוליסת דירה אחרת, באופן שנוצר לנו כפל ביטוחי – מצב בו אנחנו משלמים פעמיים על ביטוח זהה לאותו הנכס.

מקרים אלו יכולים להתרחש כאשר אנחנו עוברים דירה ובין כל שאר הטרדות והעניינים שעלינו להסדיר עם מעבר הדירה אנחנו שוכחים לבטל את פולית הדירה הקיימת שלנו וכן במקרים בהם רכשנו פוליסת משכנתא עם הוראת תשלום קבועה לאורך תקופת ההלוואה ופשוט שכחנו מקיומה. אך למעשה, לבעיה זו קיים פתרון יעיל – איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח.

 

כל הביטוחים במקום אחד – איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח

חשיבות הביטוחים בכלל וביטוחי הדירה בפרט, מביאים אותנו כאמור לרכוש ביטוחים שונים, ביניהם ביטוח מקיף לדירה כאמור, כאשר לא אחת, מתברר כי אנחנו משלמים על ביטוח מקיף לדירה שאנחנו כלל לא גרים בה, או שכבר משלמים על ביטוח זהה בחברת ביטוח אחרת. כדי לעשות סדר בדברים, איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח הוא פעולה מומלצת במיוחד.

אתר הר הביטוח הוא למעשה אתר ממשלתי של משרד האוצר, המאפשר לכל אזרח לאתר את כל הביטוחים הקיימים על שמו בלחיצת כפתור פשוטה – באופן מהיר ויעיל במיוחד. כך, איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח מאפשר לכם להיות עם יד על הדופק ולהימנע ממצב של כפל ביטוחי ותשלומים מיותרים.

 

איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח – כיצד עושים זאת?

כאמור, הר הביטוח הוא אתר ממשלתי של משרד האוצר ולכן, ניתן לבצע בו את החיפוש ללא חשש מהזנת פרטים אישיים. לאחר שנכנסתם לאתר הר הביטוח, איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח מתחיל בהזנת תעודת זהות שלכם ותאריך ההנפקה של תעודת הזהות, כאשר לאחר מכן, עליכם יהיה לעבור לקטגוריית "ביטוחים כלליים" כדי לראות את ביטוח הדירה.

באמצעות איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח תוכלו לראות אם אכן קיים לכם כפל ביטוחי ולפנות בהתאם אל חברת הביטוח בה קיים הכפל הביטוחי, בדרישה לבטל את הפוליסה ולהפסיק את התשלומים החודשיים עבורה. כדאי לדעת, כי לעיתים, ניתן אף לקבל זיכוי על תשלומי הכפל, בהצגת פוליסת הדירה האחרת שהיתה ברשותכם.

 

לא רק כפל ביטוחי – משווים וחוסכים

אחד היתרונות הבולטים של איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח הוא איתור פוליסות כפולות ומניעת מצב של כפל ביטוחי כפי שהסברנו עד כה, אך למעשה, פעולת איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח מאפשרת לנו גם לערוך השוואה ולקבל אינדיקציה על הפרמיה אותה אנחנו משלמים, בהשוואה לחברות אחרות.

הפרמיה החודשית אמנם נראית לרבים מאיתנו כפרמטר המהותי ביותר המשפיע על החלטתנו אם לערוך את הביטוח או לא, אך בפועל, כאשר מבצעים את ההשוואה יש לבדוק גם את הכיסויים הביטוחיים המוצעים, גם כדי לבצע השוואה מדויקת ובאופן נכון וגם כדי לקבל תמורה מלאה לכסף שלנו.

 

מה עושים? מאתרים!

לסיכום, עולם הביטוח מציע לנו מגוון אפשרויות ופוליסות ביטוח שונות, ביניהן גם ביטוח מקיף לדירה, המחולק לביטוח מבנה ותכולה ומהווה את אחד הביטוחים החשובים הקיים בשוק הביטוח.

לצד החשיבות הרבה, לעיתים אנחנו שוכחים מקיומה של פוליסת הדירה שלנו ורוכשים פוליסה נוספת, מצב היוצר כפל ביטוחי, אותו ניתן למנוע באמצעות איתור ביטוח מקיף לדירה עם הר הביטוח, כאשר באתר הר הביטוח ניתן לבצע גם השוואה בין הפרמיות של ביטוחי הדירה.

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

אתר הר הביטוח

עולם הביטוחים נראה לרבים בציבור הישראלי כבלתי מוכר ומעורפל. כולנו מקבלים בכל כמה זמן שיחות טלפון בהן חברות הביטוח שלנו

קרא עוד »
בחירת ביטוח מתאים

במסגרת התנהלות פיננסית נכונה, בחירה מתאימה של ביטוחים היא פעולה חשובה במיוחד. בכל חודש, אנחנו מוצאים סכום כסף לא מבוטל

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה