- Taxes-Refund -

עורך דין מאיר בקרמן מסביר איך להימנע מהחזרי מס

תחום המיסים אינו תחום קל למרביתנו. קשה להבין כמה מיסים צריך לשלם, על פי אלו מדדים זה נקבע, ואיך אפשר לוודא שאנו משלמים בדיוק את המיסים שאנו אמורים לשלם ולא יותר או פחות מכך. כל אלו הינם מדדים שנקבעו בחוק, אך בתוך אזרח פשוט שלא עבר הסמכה או הכשרה פיננסית קשה לדעת בדיוק למה החוק מתכוון ולהכיר את המושגים השונים לעומק:

בין אם מדובר במדרגות מס, נקודות זיכוי, ומה ההבדל ביניהם. עורך דין מאיר בקרמן הינו עורך דין מומחה לענייני מיסים והוא כאן כדי להסביר איך להימנע מלכתחילה מהחזרי מס, ופרטים רבים ונוספים שעליכם לדעת הקשורים לעולם המיסים.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

 

עורך דין מאיר בקרמן: איש המיסים בעבורכם

קשה למצוא בימינו עורך דין מקצועי לענייני מיסים שיהיה גם אמין, בעל ניסיון וותק וגם יוכל לסייע לכם בכל בעיית מיסים ובכל הקשור להחזרי מס. עורך דין מאיר בקרמן הינו איש המיסים בעבורכם, בעל ידע עשיר בכל הקשור לתחום המיסים ולהתמודדות עם תחום זה מול רשויות החוק ומול מס הכנסה. עורך דין מאיר בקרמן בעל המלצות, ניסיון וידע רב כך שתוכלו לדעת בבטחה – אם בחרתם בו, יש לכם מענה מידי ויד מכוונת בכל הקשור לעולם המיסים. בקרו אותנו בפייסבוק כדי לקרוא עוד אודות עורך דין מאיר בקרמן ולדעת שאתם עושים את הבחירה הנכונה בעורך דין שלא יאכזב אתכם.

חישוב פיננסי

 

כל מה שאתם צריכים לדעת אודות מס הכנסה

לפי החוק בישראל 2021, כל הכנסה שתרוויחו חייבת במס שמופרש למדינה. בין אם אתם שכירים, אדם עצמאי או מנהלי עסק, כל הכנסה שיש לכם חייבת במס. חוק מס הכנסה עוד קיים מימי המנדט הבריטי, ומדובר בחוק מפורט עם המון נספחים, סעיפים, וחידודים. זכרו כי אדם שלא משלם מס הכנסה מפר את החוק ועובר עבירה פלילית. מה חשוב לדעת אודות מס הכנסה והאם חייבים להתמקצע בכל הפרטים שלו? התשובה היא, לא, אך יש פרטים שתהיו חייבים להבין בהם כדי לוודא שאתם נמנעים מהחזרי מס. בהמשך המאמר יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת אודות החזרי מס, מדרגות מס ונקודות זיכוי מס.

 

החזרי מס – למה הם קיימים ואיך נמנעים מהם

בישראל שנת 2021 קיימים חוקים נוקשים המגדירים כמה מס כל אדם צריך להפריש. אם שילמתם לאורך החודשים האחרונים או השנים האחרונות יותר מס ממה שאתם אמורים לשלם, אתם צריכים לקבל החזרי מס – אך אין מדובר בצעד פשוט. ראשית, לפי החוק אתם יכולים לקבל החזר מס רק- 6 שנים אחורה, כך שאם נזכרתם מאוחר מדי לא תקבלו את מלוא החזרי המס המגיעים לכם. בנוסף, החזרי המס לא ייכנסו באופן מידי לחשבון הבנק שלכם, אלא תעבור תקופה עד שזה יקרה (לפי החוק, עד שנה). אם גם אתם רוצים להימנע מהחזרי מס, דעו כי מדובר בעניין לא מסובך – אך כדאי להיעזר בעורך דין מומחה לענייני מיסים כגון עורך דין מאיר בקרמן, שיוכל לוודא שאינכם משלמים מס מיותר.

 

מדרגות מס ולמה חשוב להכיר אותן

מדרגות מס מגדירות כמה מס כל עובד צריך לשלם, בהתאם לגודל הכנסותיו לאורך חודש או לאורך שנה. לכאורה מדובר בטבלה פשוטה למדי שכל אחד יכול להבין ממנה כמה מס הוא אמור להפריש – אך העניינים מתחילים להסתבך אם וכאשר אתם עובדים בעוד עבודה במקביל, שמשכורתה מחייבת מדרגת מס אחרת. איך אז מחשבים את המס שאתם צריכים לשלם? כדי לפתור דילמה זו, פנו לעורך דין מאיר בקרמן עוד היום – המומחה לענייני מיסים והחזרי מס.

 

נקודות זיכוי מס, איך יודעים האם גם לכם מגיע?

החוק מגדיר מספר מקרים בגינם מגיעות לכם נקודות זיכוי מס. אם אתם תושב ישראל, כבר מגיעות לכם נקודות זיכוי מס. גם לנשים, להורים לילדים ולאנשים שסיימו לימודים אקדמאיים מכל סוג, מגיעות נקודות זיכוי מס לפי החוק. פנו לעורך דין מאיר בקרמן כדי לוודא בהקדם כמה נקודות זיכוי מס מגיעות לכם, איך להבטיח שאתם לא משלמים יותר מס ממה שאתם אמורים, וכך להימנע מהחזרי מס.

 

האם בכל זאת אפשר לקבל החזרי מס

התשובה היא כן, בוודאי, אך למה מלכתחילה להיכנס לכך אם אפשר להימנע מזה? מובן כי אם יימצא כי לאורך השנה האחרונה שילמתם יותר מיסים ממה שהייתם אמורים, עורך דין מאיר בקרמן יוכל לדאוג לכך שתקבלו החזר מס מלא, אך לא בטוח שתקבלו אותו באופן מידי. ייתכן ואתם זקוקים באופן דחוף לכסף כך שהחזרי מס שיגיעו רק עוד חצי שנה לא יסייעו לכם בהרבה. ככל שתקדימו לפנות למאיר בקרמן תוכלו לוודא כי אתם לא עושים טעויות בנוגע למיסים ולא תזדקקו לתקן את הטעויות לאחר מכן.

 

איך עורך דין מאיר בקרמן יכול לסייע לכם בתחום המיסים

בכל התחומים שפירטנו במאמר, עורך דין מאיר בקרמן ממוקצע הודות ללימודים ארוכים והתמחות בתחום המיסים. עורך דין מאיר בקרמן בעל ניסיון של שנים ולקוחותיו הרבים יעידו על כך שהצליח לחלץ אנשים רבים מבעיות מיסים, לגרום להם להימנע מהחזרי מס, ואם בכל זאת נמצא כי הגיע להם מס – לעזור להם לקבל את החזרי מס אלו בהקדם האפשרי. יתרון נוסף שעורך דין מאיר בקרמן אוחז בו הינו מחיר הוגן – עורכי דין רבים יקרעו אתכם במחירים מפורזים תמורת שירות מינימלי. מבחינת עורך דין מאיר בקרמן כל לקוח הוא לקוח לחיים, ויקבל הצעת מחיר הוגנת המתאימה לכל כיס ושירות הכולל את כל צרכי הלקוח.

 

אילו שירותים מעניק עורך דין מאיר בקרמן

כאשר אתם בוחרים עורך דין לענייני מיסים וודאו כי הוא מעניק את מלוא השירותים שאתם צריכים. בין אם מדובר בווידוא מול הרשויות שאכן מילאתם את הטפסים הנכונים, או בעזרה במילוי טפסים כגון טופס 101 כדי לערוך תיאום מס – עורך דין מאיר בקרמן יוודא מתחילת התהליך שאתם מצויים בכל הפרטים ועושים את הצעדים הנכונים בתחום המיסים. גם אם אתם מצויים בבעיות של החזרי מס, שעבודים, היטלי חשבון ועוד, עורך דין מאיר בקרמן יסייע לכם בכל אלו ועוד, כדי לוודא שאתם נחלצים מהבעיות ושהכסף שמגיע לכם – יהיה בידיים שלכם.

 

לסיכום

עולם המיסים כולל מערכת חוקים סבוכה ושפה שלמה שלא כל אחד יכול לדבר אותה. החוכמה היא למצוא עורך דין לענייני מיסים בעל ניסיון, וותק, ידע נרחב והמלצות מרובות – כמו עורך דין מאיר בקרמן. עורך דין מאיר בקרמן יכול לוודא כי לא תיכנסו למצב בו אתם צריכים לקבל החזרי מס מלכתחילה – כי מההתחלה תשלמו בדיוק את סכום המיסים שאתם צריכים לשלם, בהתאם לדרגות המס ולנקודות המיסים. אם וכאשר יימצא שאתם זכאים בכל זאת להחזר מס, עורך דין מאיר בקרמן יסייע בכך שתקבלו את כלל החזרי המס שאתם אמורים לקבל, במקביל לסיוע בבעיות מיסים אחרות שיצוצו. זכרו שבכל בעיית מיסים אתם לא לבד וכי אתם נמצאים בידיים טובות. עורך דין מאיר בקרמן כאן לשירותכם.

 

מטבעות

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

מס היטל השבחה

היטל השבחה משפיע על בעלי נכסים המבצעים פרויקטי בנייה המעלים את ערך הנכס שלהם. המס מוטל על שווי נכס עקב

קרא עוד »
סוגי תיקים במס הכנסה

מערכת המס מחלקת יחידים וגופים למקרי מס הכנסה ספציפיים על סמך מצבם התעסוקתי, פעילותם העסקית וקריטריונים נוספים. סיווגים אלו מסייעים

קרא עוד »
מס רכישה ילד נכה

הורים שזכאים על פי הנחיות המוסד לביטוח לאומי לקבלת גמלת ילד נכה, גם עשויים בתנאים מסוימים להפחתה במס רכישה ולתשלום

קרא עוד »
מס דיבידנד

החל משנת 2024, מסגרת המס סביב דיבידנדים בישראל בנויה כדי להבדיל בין בעלי מניות בודדים, בעלי מניות מהותיים (המחזיקים ביותר

קרא עוד »
פטור מס שבח

הפטור ממס שבח בישראל חל על מוכרי דירות מגורים בתנאים ספציפיים. כדי לקבל פטור, דירה חייבת להיות בנויה במלואה, בבעלות

קרא עוד »
תשלום מס שבח

כל מי שמוכר זכות במקרקעין ואינו פטור על פי הנחיות רשות המיסים, צריך לשלם מס שבח בתוך 60 ימים מתאריך

קרא עוד »
מס רכישה

מס רכישה הוא מס שמשלמים על רכישת זכות במקרקעין לפי החוק מיסוי מקרקעין התשכ"ג 1963. המס משולם מהצד של הרוכש

קרא עוד »
מס על נדלן

המיסוי על נדל"ן נכון לשנת 2023 כולל מס רכישה, מס שבח, היטל השבחה ומס הכנסה על שכירות. בנוסף, מהות העסקה

קרא עוד »
×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה