- Taxes-Refund -

איך בוחרים יועץ משכנתא מומחה?

רבים מתלבטים האם לקחת יועץ משכנתאות כהכנה לבקשת ההלוואה. מצד אחד, שכר הטרחה של היועץ הוא הוצאה נוספת, ומצד שני, מדובר בהלוואה מורכבת, בהיקף כספי גבוה ובהחזרים שילוו אתכם שנים רבות ולכן אם לא תגיעו מוכנים לבנק ולא תעשו השוואת המחירים, אתם עלולים להוציא הרבה מאד כסף שיכולתם לחסוך עם יועץ משכנתאות.  לרוב האנשים אין את הידע והזמן בכדי להתמודד עם תהליך זה כראוי ובצורה יעילה, ואז כדאי לקחת יועץ משכנתא.

מה תפקידו של יועץ משכנתאות?

בניגוד למה שחושבים, תפקידו של היועץ הוא לא רק להשיג ריבית משכנתא טובה ונמוכה. תפקידו של היועץ הוא להבין אם עסקה מתאימה לכם, לבנות עבורכם תמהיל משכנתא מדויק ומותאם אישית, לנהל משא ומתן עם הבנקים בכדי להשיג ריביות נמוכות, וללוות אתכם בתהליך לקיחת המשכנתא וגם בסיום התהליך.

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

בדקו זכאות ב- 30 שניות ⭣

 

למה צריך יועץ משכנתא פרטי?

כשאתם מחפשים ייעוץ משכנתאות, אתם רוצים יועץ ממוחה אובייקטיבי לחלוטין שאין לו כל מניע נסתר, מלבד להוזיל לכם את המשכנתא. אמנם, בבנקים יש יועצי משכנתאות מקצועיים אך מאחר והם עובדי הבנק, האינטרס שלהם לעיתים מנוגד לשלכם, והם מוגבלים למה שהבנק מציע, למסלולים ולריביות של הבנק. לעומת זאת, יועץ משכנתא פרטי עובד למענכם והאינטרס שלו זהה לשלכם-  להשיג תנאי משכנתא טובים.

משכנתא

 

כיצד בוחרים יועץ משכנתא מומחה?

לאחר שהבנו אם כדאי לקחת ייעוץ משכנתא פרטי, עולה השאלה איך בוחרים יועץ משכנתא? הנה כמה כללים חשובים:

המלצות

בדקו האם חבר, קרוב משפחה או אפילו אנשים שאינכם מכירים באופן אישי עברו את התהליך עם יועץ כלשהו ויכולים לספר ולהמליץ על החוויה והשירות. המלצות בהחלט נותנות ליועץ יתרון גדול.

 

ידע מקצועי

משכנתא היא תחום המצריך הבנה מקצועית בכלכלה ומימון והיכרות עם מושגים. לכן, אם ליועץ שלכם יש ידע מקצועי כמו תואר, קורסים או הסמכות בתחומים הללו, זהו יתרון משמעותי.

 

ניסיון

תחום המשכנתאות מצריך יותר מידע תיאורטי, ולכן מומלץ לבחור ביועץ בעל ניסיון מעשי רב בתחום המשכנתאות. ניסיון בעולמות כמו כלכלת המשפחה וכדומה הוא משמעותי, אך ניסיון בתחום המשכנתאות בפרט הוא חובה.

 

עבר בנקאי

זהו לא תנאי הכרחי, אך הוא בהחלט בונוס. ליועץ שעבד בבנק לפני שיצא לדרך עצמאית, יש יתרון על פני יועץ משכנתא שלא עבד בבנק, משום שהוא מכיר את המערכות מבפנים.

חיבור אישי

כאשר עובדים עם יועץ שיש לכם חיבור אישי איתו, התקשורת טובה יותר ולכן הסיכוי לקבל משכנתא טובה המתאימה לכם הוא גדול יותר. מומלץ לשוחח ולהיפגש עם היועץ ולבחון האם יש חיבור, הבנה וכימיה טובה.

לסיכום

לפני שבוחרים ביועץ משכנתא, כדאי לעשות בירור מעמיק, וכן לקרוא ולברר עוד על משכנתאות ומה שביניהן.

 

יועץ

שתף את המאמר עם חברים
מה היה לנו עד עכשיו?

כתבות נוספות בנושא החזרי מס

×

עצור🖐️ קבל החזר מס מהמדינה!

המדינה חייבת 3.6 מיליארד ₪ שנגבו במיסים עודפים!

חברת WinTax בעלת רישיון, מציעה בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים אונליין [ללא עלות] 

ל-8 מכל 10 אזרחים מגיע החזר מס בגובה 8,000 ש"ח בממוצע ישירות אל חשבון הבנק!

בדקו זכאות ב-30 שניות ⭣

{{erroPhone}} {{error}}
אחורה
המשך
אחורה
שליחה